Ta mig tillbaka

Vill tillbaka till i onsdags! All time low konserten var underbar! Att träffa kusinen och hans kompisar var inte dumt det heller. Jag vill tillabak och se dom igen! Magiskt! Nu spelas låtarna på datorn hela tiden. Skall nog ta och bränna ut skivan så att den kommer spelas lika mycket i bilen sen och på nedervåningen. Oj, man kanske inte skall nämna att man bränner ut skivor, men men. Får väl se om jag köper skivan istället, när dom sänker priserna på skivorna (!) helt sjukt vad vissa skivor kostar. Det är ofta 10-12 låtar på dom och hälften lyssnar man inte alltid på. Det gäller såklart inte alla artister. All time low t.ex. lyssnar jag på nästan varenda låt av. Då kan man med gott samvete betala de där nära två hundra (!!) kronorna för skivan och ha en riktig skiva.

 


Solen skiner och Håkan Bråkan skall spela på Liseberg ikväll om det är någon som har missat detta... hade funderingar på att åka in men istället blev jag fast med en del skolarbete som måste bli klart först så det är väl bäst att jag gör klart det först och sen får jag se om jag drar in mot stan. Först och främst skall jag gå ner för att äta lite god mat. Mmm skall bli gott. Jag är riktigt hungrig!

Kommentarer
Postat av: Pao

Åhh! Vill se dem igen! <3 Gick alldeles för snabbt! :/

2009-09-19 @ 14:50:16
URL: http://vempauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0