Nervös

En ny vecka väntar runt hörnet. Snart dags att tacka för mig idag och gå till sängs. Innan dess ville jag gärna skriva några rader här. Inte bara för att skriva något om ingenting alls utan mer skriva av mig, skriva av mig en del av min nervositet. Imorgonbitti skall jag ha min andra körlektion. Inte supernervös för det. Det är mer att jag skall till doktorn sen för att "fixa" en sak på min rygg. Operation låter så stort och att bara åka på undersökning är det inte heller. Är nervös för hur det skall kännas eller om det gör ont. Inte handboll på en vecka heller, två om doktorn får bestämma. Det gör det ännu mer jobbigt!

Vill helst inte missa seriepremiären men inte heller gå runt med ett ärr på ryggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0