Losing the best of me

Känner mig uttråkad och trött på samma gång. Jag vill inte sitta här hemma. Har i och för sig något att göra när det kommer till skolbiten men den är inte lika trevlig som handbollsbiten som jag saknar otroligt! Vill träna och spela nu!

Har ni någon gång känt att man suttit och pratat med någon på nätet och fått känslan av att det inte är den personen som skriver svaren på "andra sidan"? Det kan bero på allt från att personen inte svarar med samma språk som den brukar, skickar LITE för många eller få smilesar eller svarar för snabbt...
Man blir lite fundersam och vågar inte svara tillbaka, tänk om det är något man säger som man vill att bara personen (den riktiga) skall få veta. Internet och chatters baksida. Kanske dags att lägga av med allt sånt. Ringa istället och träffas...Ja kanske ändringar som bör införas.

Nu är det mindre än 2 månader kvar till min 18-års dag! Ja jag vet att det är långt kvar men kan jag få se fram emot det lite, LITE i alla fall.
Just nu sitter jag och försöker plugga in All time low's nya skiva eftersom jag skall och se dom spela på Sticky nu på onsdag med Pauline, Jessica och eventuellt Jonas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0