Knepigt hörru!

Snart har ännu en vecka gått och jag har bara varit i skolan två av dom dagarna. Det jäkla projektarbetet börjar redan gå mig på nerverna och jag kommer vara riktigt trött på det i slutet och nästan hata filmen som vi kommer att göra. Det brukar vara så att man tillslut kan varenda replik och i vilken ordning allt kommer.

Sovmorgon imon och det är riktigt skönt. Funderar däremot om man ska gå upp vanlig tid och plugga till filosofiprovet som jag inte har pluggat klart till. Orkar?

SM i helgen nere i Karlskrona tillsammans med juniorerna. Det får vi väl hoppas att det går vägen. Det ser ut som ett tufft motstånd men man skall inte vara negativ. Vi ska göra vårat bästa, mer kan man inte göra! Efter våran match kommer herrarna dit och ska spela så då blir det bara att sitta kvar och checka match! Trevlans värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0