Hör du något?

Det slår lock för mina öron stup i kvarten och jag hör knappt mig själv prata. Snart kan man skriva att alla i klassen är sjukanmälda och är hemma och kurerar sig. Funderar faktiskt snart på att ta en dag ledigt för att bli bättre. Går ju ändå bara runt i skolan med täppt näsa och huvudvärk. Frescht! (eller hur det stavas)

Imon är det All time low på Sticky! Underbart! Har längtat länge på denna dag. Sitter för det mesta nu och försöker plugga in låtarna på den nya plattan..får väl se imon om jag blir "nynnaren". Den som står på konserterna och kan melodierna och vissa delar av låtarna men alltid står och nynnar. Har slagit vad med min kusin Jonas att han kommer bli just den personen imon. Vi får väl hoppas jag har rätt...

Jessica gick hem tidigare idag så nu sitter jag ensam med det j-vla samhällsarbetet. Jag får kanske börja och skriva lite mer på det. Om nu Jessica plötsligt skulle få för sig att gå in på min blogg och märka att jag inte gör vad jag ska. Hörs senare.

Ta hand om varandra tills dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0