Hemkommen

Har för ungefär tjugo minuter sedan satt min fot innanför dörren igen. Tacos och bio med laget är aldrig fel! Vi såg "Flickan som lekte med elden", helt okej ! Så snart är det väl dags för mig att krypa till sängs. Första seriematchen med damerna väntar imon och jag är lite smått nervös. Får se om jag ens får spela speciellt mycket. Kommer kondisen att hålla?! Det känns som om jag inte har någon nu när jag är så förbannat förkyld...

Just sitter jag och tänker på tider som jag vill tillbaka till..
Stunder då man mådde skitbra(!), stunder då det inte fanns något viktigare och roligare än just det som hände i den stunden, människor som man träffade som man antingen aldrig trodde att man skulle prata med eller se. Dessa stunder som är unika men händer om man vågar ta en chans och skiter i allt annat. Vart har dom tagit vägen? Det känns som de flesta andra får uppleva dessa ofta, men jag då? Nej nu ska jag inte sitta här och sura över något som inte kommer hända just nu. Det händer när det händer...sure bacon!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hej söt! Kul att ni hade det bre igår! :) Själv var man hemma med syster och såg på film. ;) Vill bara meddela att chansen är stor att jag kommer och kollar idag. Vet inte om jag ser båda matcherna eller vilken men NÅGON skall jag iaf se. Hör av mig! <3

2009-09-20 @ 09:36:13
URL: http://vempauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0