Tröött

Huvudet har gått på högvarv sen jag vaknade uppe på landet imorse. Slutade ganska bra med tanke på att jag höll på att sätta eld på stugan när jag höll på att glömma fattiga riddarna på spisen och att det blir så förbaskat mycket disk av att vara i stugan i mindre än ett dygn. Vi var så trötta på all disk tillslut av vi bestämde oss för att äta fattiga ridarna på papperstallrikar istället, äsch det smakar inte sämre för det!

Skulle träffat min kära vän Josefine senare idag men hon har åkt på feber och halsont så det är ingen bra idé att gå dit och dra på sig något när det är match imon. Ni som läser det, ni få, ska ni veta att det är hemmamatch imon kl 17 i Aranäshallen, Be there! 

Så istället blir det fotboll hela kvällen, ska sitta bänkad och heja mitt yttersta för att detta ska gå vägen. Bara Zlatan springer och gör vad han ska, gör som han gör i Barcelona. 


Tappade bort mitt ena örhänge som ser ut som bilden över i fredas. Om nån har hittat det kan ni ju gärna höra av er. Haha, ren tur vore det...

Sitter och lyssnar på en massa låtar just nu, skön stund! 

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Paul

2009-10-11 @ 09:13:05
Postat av: Paul

Hej!! Haha, lyckades med att lämna klicka på "skicka kommentar" innan jag hann skriva något. :P Tänkte önska dig lycka till på matchen för tyvärr kan jag inte komma och kolla. Ska på bio med Nico. ;) puss

2009-10-11 @ 09:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0