Nu väntar ledighet...

...ja i en vecka (iaf). Det är något man har väntat på ett tag nu och äntligen är det här!

Dagen idag har varit ganska jobbig. Startade redan vid klockan 6 och var nere vid skolan halv 8 redan. Inte en människa i skolan, nästan lite läskigt. Klockan halv 9 öppnades dörrarna i Aulan och in for några klasser(runt 60 pers) som vi skulle presentera FN för, var nervös som attan och mina ben skakade ordentligt när jag tog de första stegen ut på scenen, men sen gick resten ganska bra faktiskt!
Efter "uppträdandet" var alla gruppen slut men kvar väntade tre lååånga lektioner! Sist men inte minst prov!! Underbart att ha det som sista lektion innan man vill springa ut ur skolan och ha lov.

I väntan på sista lektionen satte sig jag, Jessica och Frida oss ner för att spela lite kort. Denna låten fastnade på allas huven och vi kunde inte sluta sjunga på den.




Hur många gånger har man inte sett den nu! Det är nästan detsamma med ICA-reklamen som jag fortfarande inte tycker är rolig för 50 öre men de flesta andra tycker är skitrolig. Förklara för mig vad som är kul att driva med folk som har Downsyndrom, förklara gärna det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0