Kanske ska ta tag i studierna

Historiaboken ligger uppslagen på sängen men jag tittar bara snabbt på den och fortsätter sen skriva på bloggen. Egentligen borde jag läsa några sidor så att jag slipper ta tag i det dagen innan provet. Historia är nog ändå det ämne jag tycker är värst att plugga till.. det och samhäll, konstigt att jag har samma lärare i ämnena. Då kanske många tänker att "oj, då valde du nog fel linje, höhö", men just när jag valde det kände jag för att läsa det samt att allt inte är lika jobbigt och tråkigt. Förstår inte varför det är bara samhäll, samhäll som läser Samhäll C och inte ekonomerna .. aja

35 dagar kvar nu! Underbart är ordet som jag söker. Dessa siffror innebär också att jag måste börja smått planera dagen.

Snart kommer Jessica hem också från Frankrike där hon har varit i snart en vecka.


Saknar henne mycket! Bilden är från i somras när vi var uppe i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja du Annie!! ;) man valde ju rätt, vi läser bara samhäll A ;) ;)

2009-10-04 @ 16:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0