Japp

Ja nu var det dagen mitt i veckan snart här och idag är det en månad kvar till den stora dagen för min del! Längtan är rätt så stor. Har hört att det inte är stor skillnad men det är alltid så att man längtar till det man inte har eller är i mitt fall då...

Att göra detta med att skriva i en blogg till en vana är inte lätt och tror inte att det kommer bli det heller. Har inte mycket att säga och det mesta som sägs här läser de flesta av mina vänner som jag träffar varje dag och säger till dom då. Vad är meningen då?

Vet man nånsin vad man vill? Till 100 %? Hur kan man vara helt säker på det? Finns det inte alltid en liten tvivlare i alla när det kommer till att fatta beslut, till att våga gå utanför sina ramar och göra något som man inte brukar. Ett sådant tillfälle har jag hamnat i nu, jag försöker söka stöd från de som känner mig bäst, Mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0