Gött med vinst!

Precis nyduschad och påklädd med mjukiskläderna, ska snart gå ner för att hjälpa mamma med att laga mat. Vad bra att man har föräldrar som lagar mat till en ibland. Jag minns när man var liten och alltid svara att ens favoritmat var Pizza eller Hamburgare eller något liknande, men nu på senare dar svarar man istället "Mammas mat är bäst!" för det är ju verkligen det! Den bästa presenten jag kan få av henne just nu är en kokbok gjord av henne! Hur ska jag annars klara att laga den goda maten som hon gör!? Kommer sluta med att hela köket brinner upp...

Spelat match idag har jag också gjort. Om det är okej att skriva vad som helst i sina bloggar så borde det väl också vara okej att lägga in något svordomsord någon gång ibland...FAN vad gött det var med vinst idag! Man kände redan från första stund att alla var laddade och verkligen gick in för att göra sitt bästa. Då antar jag att det slutar som det gör, med vinst!

Det är nu handboll är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0