Broken wing

Sitter och mölar i mig cookies hemma och kollar på något program på E! som handlar om folk som ska planera kändisars fester. Ganska intressant faktiskt när man verkligen inte har så mycket annat att göra. Att inte ha något att göra brukar oftast vara något negativt men inte i detta fallet. Hur skönt som helst! Tror jag snart ska ta och sova en stund innan jag ska laga mat för att hinna äta innan nästa träning.

Vad har jag egentligen gjort mer på lovet än tränat? Nja inte så mycket när jag nu tänker efter. Det börjar kännas i kroppen nu också.. Det är alltid någonstans som det gör ont och man vill ju inte vara personen som hela tiden går runt och tjurar eller klagar på det. Såna människor kan man klara sig utan. Visst är man väl själv en sån nån gång ibland men det är nog vi alla.

Just nu sitter jag och funderar på ett frågeformulär som jag skrev nere på kansliet förut till damlagets sida. Det var frågor om mig och när man verkligen inte kommer på något svar och måste svara något skriver man oftast det första som poppar upp. Ibland är det det man ska svara men ibland kan det vara precis tvärtom, så tror jag det blev i detta fallet. Äsch orkar inte lägga energi på det, men ändå gör man det...
Vem vill läsa den egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0