A long walk home

Ojdå det var ett tag sen jag skrev något viktigt eller t.o.m. oviktigt och ointressant på denna hemsida. Kanske ska ta och skriva av mig en stund...

Sitter samtidigt som jag skriver detta och tittar på sporten på tv:n där en liten pojke på 9 år gjorde ett av de snyggaste hockeystraffarna jag någonsin sen, har iofs inte sett så värst många, men ändå!



9 år och gör ett sånt mål! Jäklar vad grym han är!!

Idag har jag också varit och kollat på dansteater inne på balettakademin med mamma och Lotta. Det var riktigt roligt att titta på men man kände ju att man själv inte var i bästa form för att kunna göra rörelserna och stegen som dansarna gjorde. Vad jag gillar med modern dans är att du kan sitta och fundera och använda din fantasi på så otroligt roligt vis. Dom var så otroligt duktiga och något som var ännu roligare var just att det var en skolprojekt men de såg redan ut som proffesionella dansare!




Nu skall jag fortsätta att titta en stund på tv och se vem som kommer att få åka hem från Idol denna veckan.




Kommentarer
Postat av: Pao

Inte en chans att han bara är 9 bast! :O Helt sjukt ju!

2009-10-17 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0