Skall man vara fin...

...får man lida pin, brukar ju den gamla repliken låta. Idag hade jag tänkt att det skulle bli mindre med pinan men allt mer av fin-delen. Planerna är att göra hårinpackning, fotbad och nån ansiktsmask. Skall bli riktigt skönt och efterlängtat. Det är sådana saker som jag aldrig hinner annars.

Gårdagen var sista dagen på praktiken på förskolan, det kändes konstigt att inte längre gå dit varje vardagsmorgon, men samtidigt skönt att komma tillbaka till vännerna och skolan och träffa folk i ens egen ålder litegrann. Efter praktiken bar det ner åt Kungsbacka för att träffa Emma F, fika och snack om allt mellan himmel och jord som sedan slutade på Kungsmässan med skoprovning av något så ovanliga skor på Emma. Bilder kommer inom kort...

Väldigt trevligt var det och efteråt plockades jag upp av mammis för att åka hem och tyvärr plocka upp allt på mitt rum efttersom hon hade bjudit hem gäster. Detta var vad min fredaskväll bestod utav istället för att vara nere i Aranäshallen och uppleva, vad många kallat det, magiska stämningen! Ångrar smått beslutet att inte varit där. Aja det kommer väl fler matcher antagligen...

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Dancing in the moonlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0