Same old, same old

Kvällen igår bestog av fläng mellan stora staden Göteborg och Kungsbacka. Det blev tillslut på Mingel som vi hamnade på. Trevligt men jäkligt mycket folk, synd eftersom man får känslan av att inte vilja gå tillbaka, men det är jag säker på att jag kommer göra. Träffade på mitt lag vilket var riktigt kul och vi dansade loss...

Nu sitter jag och försöker dra fram kläder att ha idag. Ska åka till Öxabäck och besöka min farfar eftersom det är fars dag idag. Det vankas middag och eventuellt träffa kusinerna. Får väl se hur länge jag kan hålla mig vaken.

Nu är jag i alla fall 18 och det känns verkligen inte något speciellt. Ingen förändring alls. Samma gamla vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0