Orken till vilja

Har massa att planera klart till på lördag och saker som ska köpas. Hinner, orkar och finns viljan där? Inte just nu i alla fall, tyvärr. Får väl ta och gå i affärer efter skolan imon och kolla efter grejer. Jaja, det ska väl lösa sig på nåt sätt hoppas jag..

Seg jag är som inte har gått in i duschen än sen träningen. Det är något som definitivt måste bli bättre. Det tar lång tid innan jag går in men när jag väl gör det går jag aldrig därifrån. Någon mer som håller med mig?

Vid denna tidpunkt när det mesta känns jobbigt drar jag fram musiken på datorn som är lite fart i och bara mår bra. Här ska ni få lyssna på exempel:






Kommentarer
Postat av: elin

tagga tagga tagga, de ju inte vilken födelsedag som hellst! Du fyller fan 18 bruden ;) hoppas du får en grym födelesedag! <3

2009-11-04 @ 21:14:37
URL: http://elinelfwering.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag håller så med dig, orken finns inte där! XD

GRATTIS i förskott!! :D<33

2009-11-04 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0