Något bultande

Har under några dagar det senaste haft fruktansvärt ont i huvudet och ska eventuellt uppsöka en läkare. Det funkar inte att gå runt dag ut och dag in med ett huvud som bara dunkar vad man än ska göra. Har också börjat fundera på vad det är som kan orsaka min huvudvärk och en del vet jag ju redan. En av dom är ju datorn, den lilla plåtburken (laptop i detta fall) som uppslukar min tid och tar en del energi. Har funderat om det krävs en förändring i vardagen för att jag ska må bättre och hinna med mer och har kommit fram till att det är nog den enda medicinen som fungerar. Därför kommer jag nog inte uppdatera och vara online lika mycket som jag har varit. Ni som känner mig och läser detta förstår att jag kommer dra ner på det eftersom jag redan är inne på datorn så mycket idag.

Det kommer inte bli lätt i början men det är vad som behövs, ett tag framöver i alla fall. Jag hinner inte med mitt liv annars. Jag har fruktansvärt mycket kvar i skolan fram till julen och det tillsammans med handbollen och eventuella jobb. Får liksom inte ihop mitt liv.

Jag kommer inte försvinna helt och hållet men en gnutta mindre kanske det kommer att bli.

Jag vill resa bort. Bort från allt. Känna mig fri. Inga måsten eller borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0