Klockan tickar

Klockan går snabbare än vad man tror, snart är det dags att tacka för sig och sova en stund..
först är det Paradise hotel på tv. Satt ju HELA sommarlovet nästan och tottade på varje avsnitt av den danska versionen av Paradise, igår började den svenska säsongen och vi får väl vänta och se om den är lika bra som den danska. Programet i sig är väl ganska dåligt och allt går ju ut på att gå bakom ryggen på varandra och ha sex i tv, men det är sjukt hur det fastnar och man märker att det blir ett het samtalsämne bland kompisarna. Kalla mig nördig eller dum men sån är jag.

Var äntligen hos sjukgymnasten idag och hon fick ta en titt på min höft och vad det kan vara för fel på den. Hon sa att den är ganska osmidig och att jag böjer den inåt istället. Något som jag måste träna upp. Hon bad att jag skulle dra ner på en träning i veckan, det finns ju en del dagar att välja mellan. Det känns konstigt men det är nog behövligt.



Been there, done that, messed around
I’m having fun don’t put me down,
I’ll never let you sweep me off my feet,
 




...or is this just a dream of how I hope it would be


Kommentarer
Postat av: anthony (antonia.b)

ÄLSKA PARADISE!! danska programmen är bääst :D

2009-11-17 @ 19:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0