Fredagsmys

Sitter precis och tittar på Idol tillsammans med min mamma och väntar på att Erik ska sjunga tillsammans med Tove. Förra veckan glömde jag ju helt av att det var Idol på tv:n och tittade bara på utröstningen. Nu när jag vet att jag ska gå på Idol genrepet i Göteborg den 3:e december tillsammans med Jessica måste jag ju försöka att rösta kvar de som jag tycker är dom bästa, Erik och Mariette!

Imorgon är det dags att åka på framtidsmässan tillsammans med Jessica och sedan eventuellt herrmatch om jag kan få pappa att tänka om. Annars blir det att åka hem för att göra iordning till släktkalaset som vankas. TriFly spelar på Mingel också men blir nog inget med det...

Match på söndag också mot Backa. Hemmamatch är det som gäller och vi ska allt visa dom våran grymma inställning ännu en gång och jag hoppas på lika mycket publik som sist, om inte ännu mer. Stödet ger så otroligt mycket när man spelar och när publiken verkligen lever sig in i matchen och applåderar högt vid varje mål eller om man gjort något bra, ger så mycket energi till oss spelare på plan. Så om någon läser detta som brukar sitta i publiken på våra matcher vill jag ägna ett stort TACK till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0