Flytta tiden

Ett stort irritationsmoment är när saker krockar, två saker man vill göra som inträffar vid samma tidpunkt. Vilket ska man välja? Vilket är viktigast? Jag har försökt förgäves att komma på hur jag ska lösa detta men det verkar inte gå åt rätt håll. Hur jag än gör är det någon som blir besviken. Många säger att man ska göra det man själv vill men det är just kruxet. Ena är det jag vill, medans andra är det föräldrarna redan har planerat. Vill inte göra dem besvikna...

Fick reda på för några timmar sedan att jag ska ta vaccinet imorgon tjugo i nio redan! Det var ett tag sen nu jag åkte pendeln till skolan, eftersom jag praktiserar i Lindome. Man blir lite bortskämd när man inte behöver gå lika tidigt hemifrån eller att man bara behöver gå och inte byta från buss till pendel och vise versa.
Jag hoppas att man inte blir sjuk nu av sprutan, det skulle ju sitta underbart fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0