Får ont i öronen

Snart har det gått en vecka på Valåsförskola och det har varit många nya saker att ta in, men nu börjar det nog vänja sig vid att gå dit på morgonen och under hela dagen vara runt barnen och hålla koll på dom. Värst är när du inte kommer ihåg vem som är vem och ropar på fel unge.

Det blev hysteriskt mycket att göra idag när jag tog på mig uppgiften att hålla koll på dom i lekhallen. Hade tänkt att det inte skulle bli värst så farligt men till min stora fara blev det otroligt mycket att göra. Alla slog sig och grät och folk skrek och gapa. Det är då man bara vill ta tag i en megafon eller en sån tuta folk har på handbollsmatcher och trycka tills det är så tyst att du kan höra en nål falla till marken.

Nu är det dags att tacka för mig och gå och lägga mig.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Pao

Annie, jag tror det här med barn inte är ngt för dig. :)

2009-11-13 @ 07:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0