Ledig dag

Ledigt imon för att skolan ska ha Öppet hus, underbart! Hade glömt att jag redan beställt körlektion imorgonbitti så det blir att åka ner till Kungsbacka tidigt imorgon. Kanske lika bra ändå, då kommer man upp i tid och hela dagen behöver inte gå. För en gångs skull skall jag försöka att göra det som jag planerar att hinna med. På något konstigt sätt brukar det alltid resultera i att jag aldrig gör det jag ska när jag planerar min tid. 

Är det normalt att det ska göra ont lite här och var ibland? Börjar man känna efter för mycket bara för att man har ont i någon muskel, det kanske sprider sig?! Nej, tillbaka till verkligheten...jag kanske bara är en barnrumpa som känner efter för mycket. Jo så är det nog. Får be sjukgymnasten kolla på det på måndag. Gött...

Nej nu kurrar magen och det kanske är sista chansen att få lite mat i magen innan det är dags för natten. Vill ju gärna inte sitta där i mörkret när alla har gått och lagt sig och knapra sin mat. 

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0