Bytt namn

Efter två dagar på Valåsförskola snurrar huvudet och jag är supertrött! Jag heter inte längre Annie där utan mitt namn har blvit utbytt till "Frökeeen!". Har inte varit speciellt bacillrädd förut men efter en dag på förskolan går man gärna och tvättar händerna ordentligt. Det är många snoriga barn som springer omkring och ska hålla en i handen....

Match igår mot Önnered och det var rent utsagt "helvetes jävla skit- tråkigt" att vi förlorade den matchen. Det var en sån match där man leder i halvlek och när man kommer ut på banan igen för andra händer det något och man tappar hela spelet. Var frustrerad som attans inne i omklädningsrummet sen..får hoppas att spelet blir bättre snart. Gjorde i alla fall en jättebra första halvlek!

Snart ska jag äta och sedan bär det av till träningen, som vanligt. Ska nog inte ta och springa ute idag, istället gymma och värma upp min höft så att jag kan springa sen. Skit sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0