Borde

Saker man borde göra är alltid dom som man försöker undvika...

Just nu borde jag nog sova, ska upp runt sju imorgon. Fastän det inte är skola så ska jag upp tidigt. Det är faktiskt ganska skönt att kunna säga när alla mina andra kompisar suckar och säger att de ska till skolan imorgon, att jag inte ska dit för att jag är ledig.

Det har verkligen varit en sportfull dag. Först vankades det handboll på tv, Sverige - Norge, ganska tråkig match som Sverige vann men utan fart och styrka. Bara en match som var en klar vinst. Sen väntade den efterlängtade matchen mellan IFK Göteborg - AIK. Pappa skulle köpa matchen men jag tror det var så många som tänkte just samma tanke så det tog ca. tjugo minuter innan vi fick den på tv. Det var segt men ännu segare var att dom förlorade. Det sved!
Skulle åkt till Kungälv senare och kolla på Kungälv - Heid men det blev inte av, bussarna och tiderna funkade inte riktigt. Det blev istället en lugn hemmakväll med lite av godiset som blivit kvar från halloween helgen, gött det också.



På tal om handboll så måste jag ju bara visa er bilden från när vi vann Tygrikesnatta för andra året irad. Bilden är från detta året. Man kan se att vi är ganska trötta men glada!



Nu sitter jag och kollar på Supernaturals (tror jag det heter) och ska ta och borsta tänderna inom nån minut.. måste få sömn om jag ska orka upp imorgon.

Ha det bra allesammans, ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0