Back from the rain

Hemkommen från en heldag upp i Lysekil. Var där för att spela match med damlaget men det blev bara pannkaka av det. Usch så vi spelade! Finns mycket att prata negativt om denna matchen, men det leder inte till något. Bättre att inse hur dålig matchen var och lägga den bakom sig, glömma den och lova sig själv att man inte ska spela så dåligt någon mer gång. Det enda rätta.

Skola imorgon igen. Konstigt. Jobbigt. Roligt.
Aa jag vet inte vad jag ska välja av detta. En blandning får det nog bli.
Oj nej nu måste jag sätta mig och läsa igenom resten av faktan till projektarbetet...

Hörs senare maybe


Kan man sluta sjunga på den här? Nej tror inte det är möjligt... inte för tillfället i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0