Annorlunda perspektiv

Fick faktiskt för en gångs skull tummen ur röven och gjorde något som jag behövde, skämde bort mig själv med lite hårinpackning, ansiktsmask och fotbad idag som jag nämde tidigare och det var underbart skönt! Synd att man gör det allt för sällan.


Egentligen står det sova tidigt på schemat för att orka upp till samlingen imorgon när vi skall åka upp till Lysekil med laget och spela match. Segt skall det bli! Men det bästa man kan göra av det då är att ta med sig en vinst hem...

Satt förresten och tittade på premiären av Robinson förut med familjen och kunde inte hålla mig för skratt när vissa blev intervjuade. Värst var det med tjejerna. Vad är det för personer dom har tagit med? Antingen blir det en succé eller ren skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0