Vi föll på mållinjen

Hade taggat hela dagen för att fira att THW Kiel blir Champions League mästare, men tyvärr ville det sig inte. Det var fruktansvärt surt! Synd är det också att en del av spelarna kommer att sluta, eller byta till andra klubbar så att man evenutellt inte kan se dom nästa år.



Annars har ju vädret varit underbart hela helgen. "Inte ett moln, så långt ögat kan nå...". Har fått lite färg idag också, supertrevligt! Nu väntar bara en tung vecka till i skolan. Har tre saker kvar, Engelskaprov, Spanska muntligt och Samhälls debatt. Något som måste göras och har bestämt mig för att bara göra det och försöka göra mitt bästa, mer kan man ju inte göra. Känner att det är bättre att gå in med den inställningen istället för att blåsa upp allt så man bara går runt och är nervös.

Någon mer som inte har tänkt på morsdag? Eller är jag helt ensam om att inte ha firat mamma med presenter? Jag gjorde i alla fall lite frukost till henne på sängen så lyckades fira henne litegrann i alla fall. Har lovat henne att en present är påväg så får fixa det någon dag snart.

Nu vill man verkligen ha sommarlov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0