Väntan är lååång

Sitter och väntar på att min förbannade spanska ska börja så att man kan åka hem!
Eller nej vänta(!) jag ska ju inte hem innan träning idag, utan jag ska istället dra på mig de ytterkläder (som jag glömde hemma) och gå bort till Aranäs för att där sen vänta i några timmar innan min träning börjar, som för det andra är utomhusträning. Blä säger jag bara!!

Förstår inte varför man inte kan sluta den här veckan istället. Vi får ledigt från flera lektioner bara för att det inte finns något att göra på lektionerna och ändå håller dom kvar oss fram till 11 juni, ingen logik där inte.
Jag känner bara för att åka hem nu, göra mig en kopp varm oboy och sen bara gå och lägga mig.
Mmmm

Kommentarer
Postat av: Petra

Var du i bollebygd häromdan? :) Pappa tror att han såg dig. Saknar dig :3

2009-05-28 @ 18:18:12
URL: http://petsura.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0