That's the question

Har precis skickat in mitt arbete i Svenska och Psykologi och det är så skönt att man har ännu ett arbete av klarat och mindre kvar innan det efterlängtade sommarlovet. Idag är det ju fredag också vilket är underbart! Bästa dagen på veckan? Japp japp. Sitter jag och skriver frågor som jag själv svarar på? Japp japp...

Denna helgen är ingen vanlig helg heller, nu är det dags för Aranäs Open(!!). Skall bli superkul och dom har även lovat bra väder så för en gångs skull så tror jag verkligen på dom, eller försöker i alla fall. Det var nästan två år sen jag var med på Aranäs Open. Var inte med förra året eftersom jag skadade axeln två veckor innan. Surt var det men detta året skall det tas revansch.

Blev avklarat med engelska muntligt idag och , gött men kvar återstår spanska muntliga som jag fruktar! Hade kunnat ge hur mycket som helt för att göra bara engelska muntliga flera gånger och skita i den j*kla spanskan. Inget ont om själva språket eller så men jag har inte längre motivationen att vilja prata det just nu. Vill slippa det! Ett tag i alla fall.

Nu skall jag göra något annat en stund istället för att sitta här. Återkommer väl under helgen med kanske lite resultat om det är någon som är intresserad av det eller bara är vara allmänt trevlig. Ciao!
/ Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0