Som en berg-och-dalbana

Nu är jag hemkommen igen från en helg som inte riktigt blev som jag hade planerat. Jag har insett att man inte alltid kan planera så att det nästan blir för mycket, inte tänka för mycket.

I torsdas efter skolan åkte jag och Jessica in till Cortegen och stod på avenyn och väntade med några andra vänner. Efter ett tag blev man smått uttråkad och vi bestämde oss för att gå mot centralstationen med våra värkande fötter. Väl hemma hos mig bjöds det på god mat och skön musik. Riktigt trevligt.

Fredan blev inte som planerat, blev sjuk så det bar av upp till sommarstugan istället för hem till Pauline. Kunde i alla fall glädjas åt att dagen blev solig och att man kunde ligga ute och sola. Dessvärre blev konsekvenserna de att man idag fått gå runt med öm kropp idag för att man råkade bränna sig. Antar att det är smällar man får ta nån gång ibland.
Aja , nu har ni fått en uppdatering av min helg. Själv tycker jag inte att det är superkul att läsa vad man har gjort varanda sekund av sina dagar, men men. Nån gång skall man väl skriva om sånt också..

Nästa vecka ska det bli dåligare väder igen, usch fy och blä.
Ha det bra allesammans!
/ Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0