Solskyddsfaktor någon?

Nu är snart den här helgen över och det är dags att avrunda den. Spelat Aranäs Open och den slutade med förlust i semin i A-slutspelet mot Önnered. Inte bästa matchen men det är väl bara att bryta ihop och komma tillbaka antar jag. Dum som man är, när man har hört på tv:n att det skall bli bra väder i helgen tar man inte med solskyddsfaktorn så här sitter man efter två dagar i solen med ett rött ansikte. Tur att man inte skall stå och hålla någon redovisning denna veckan, då hade väl alla trott att jag var generad!

Skön vecka väntar i skolan, två skoldagar (!) På onsdag är det nämligen dags för den årliga friidrottsdagen, får väl se hur det går med den. Skall köra skiten ur mig, eller? hmm... Nu har jag bestämt mig för att varje gång jag har ont någonstans skall jag inte nämna det, det leder ju bara till att man verkar vara en klenis och inte klarar av något. Jaja , skall bli biff och stark som Pippi. Nu glömmer jag det...

Ny tag!
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0