One more day

Fredag igen. Veckorna går snabbt. Fast ändå långsamt.
De ter sig nämligen så när det börjar närma sig ledighet.
"Bara" tre saker kvar nu nästa vecka och det skall klaras av har jag gett mig fan på!

Idag har jag vart så duktig och städat rummet, lagat mat tills imorgon och byggt upp ett tält
som nu står och tar upp hela våran baksida.
Imorgon skall nämligen min bror konfirmera sig.
Kommer massa folk hit och det skall bli trevligt.
Känns bara lite konstigt att nu är det brorsans tur och man börjar tänka tillbaka till när man själv stod där.

Seg dag har det varit idag också.
Morgonen startade med plugg innan skolan började.
Väl där satt man med psykologiprov och sedan väntade en håltimma fram till sista lektionen.
Jaja, får väl vara glad för det och se det på den ljusa sidan.
Jag hade tid att sitta på utsidan och få lite färg.

Nej, nu får jag ta och hoppa in i duschen.
Ciao!


Från min konfirmation 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0