Jobbigt när man ångrar sig

Långhelgen har suttit som en smäck och det har verkligen varit skönt att fått vara ledig flera dagar.
Fick reda på nu också att jag nog har sovmorgon imorgon vilket känns ännu bätttre!
Det är jobbigt det där, när man ångrar sig. Jag satt uppe på landet idag och visste att jag skulle hem och kolla på THW Kiel - Ciudad Real på tv. Som grädde på moset var resten av familjen sådana tidsoptimister att de rörde sig som sniglar mot bilen. Missade som tur var bara början av matchen. OCH vilken match det blev!
Satt med min Kieltröja på och bara skrek! Tänk att jag kunde ha suttit inne i Sparkassen-arena tillsammans med Andrea. Men nej (!) pengarna fanns inte där för att betala hela resan själv.
Får hoppas att det kommer fler tillfällen och då bryr jag mig inte om om jag inte har några pengar kvar när jag kommer hem. Jag SKA med!


THW Kiel är bääääst - ingen protest! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0