I’ll find another road

Sitter och kollar på "Se upp för dårarna" och är väldigt trött! Det är nog ett stort tecken på att det snart är dags för att tacka för mig idag och sova en stund. Imorgon väntar det ju plugg vilket jag verkligen inte ser fram emot, men det är väl det som krävs för att klara mig i spanskan. Det är ju inte så långt kvar nu heller vilket ger en ännu lite mer energi för att försöka gör det bästa av det sista.

Ända sen jag hörde "Moving on" med Sarah Dawn Finer imorse när jag åkte till träningen vid halv nio, har den suttit som fastklistrad i huvudet och jag kan inte sluta sjunga på den. Har inte tänkt på det innan men den har faktiskt ganska bra text också. Just den rubriken jag har på inlägget kommer ifrån låten och jag tycker att den passar in på hur jag känner litegrann just nu. Det finns nya vägar att ta och just nu känns det inte som ett nederlag utan att man kanske kan hitta bättre saker eller att om det är meningen att det skall hända så händer det.

"...Start living my life for me.."

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0