Bortglömt

Har haft en hel del saker att göra och tänka på det senaste att jag varken  har hunnit med eller kommit ihåg att skriva något i min blogg. Det har på sätt och vis varit lite skönt att inte känna att det är något tvång och att man måste lägga in inlägg flera gånger om dagen. Vad har jag att berätta som alla skulle tycka var så intressant liksom? Alla vill ju inte veta mitt schema i skolan, eller vad jag åt till middag idag. Onödig fakta allt som allt.

Nu antar jag att detta inlägg ändå kommer att handla om just detta, onödig fakta. Har träningsvärk i armar och rygg idag. Kan knappt ta på mig jackan , men antar att det är ett tecken på att jag inte ska ha på mig den. Hmm... Det är ju sol och molnfritt men vart är den varma vinden? Nja, kanske ett tag till med i alla fall en kofta över. Tiden går dessutom segt just nu tycker jag, fast ändå inte. Nu vill man mest ta det lungt i skolan och bli av med sakerna men ändå är det inte alls långt kvar till man står där och det är sommarlov. Underbart är ordet jag söker!

Måste väl ta och sätta mig och försöka skriva lite mer på min Svenska/Psykologi arbete men det var segt att jag glömde psykologi boken kvar i skåpet i skolan. Hur skall jag komma ihåg hela utvecklingsteorierna? Jaja, detta löser sig. Förr eller senare..
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0