Vårsolen har besökt stan

Är inte de där första vårdagarna när man äntligen får syn på solen igen efter att mörkret har tagit över vintern speciella? Jag märkte att jag själv blev mycket gladare och dagarna känns mycket enklare. Denna dagen var ingen undantag. Rätt skönt att man bara hade två lektioner också, sedan befann man sig på Espresso house tillsammans med mina vänner Marie och Jessica och tog en välsmakande lunch. Sedan var det bara att dra vidare till tandläkarn för att få reda på om man håller sina tänder i styr. Ännu en gång gick besöket bra och sedan väntade en skön promenad hem i vårsolen.

Nu sitter jag och precis har skrivit klart en englskadikt som skall in imorgon. Skulle mycket hellre vilja skriva dikter istället för arbeten ibland, som t.ex. i svenskan, då ska man ju ofta skriva sina egna tankar. Dikter är bra, eftersom man egentligen inte behöver tänka på att allt skall rimma, bara få ut sina känslor och tankar. Kanske något man borde börja att göra. Hmm.. nytt intresse kanske...

Ta hand om varandra.

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0