...väntar eller väntar aldrig för länge?

Nu sitter jag här på min säng och skriver det sista på min psykologi hemtenta. Skönt att ha den gjord nu och att man kan tänka på annat istället. Den här helgen har varit riktigt bra! Inte känt så på ett tag men nu kanske det har tagit och vänt. Får hoppas på detta. (8 månader kvar tills det smäller)
Matchen som skulle spelas idag kan sammanfattas med ett enda ord, SEG. Har nog aldrig sett hela laget så trötta och sega i kroppen. Men men, vi gick därifrån med en likaspelad match. Lyckades ju t.o.m. få en två minuters utvisning efter att matchen var slut. Haha. Det är inte ofta det händer!

Har funderat lite mer på min överskrift idag och jag har fortfarande inte kommit fram till något bra svar. Är det så att man ibland kan gå runt och vänta på något gott och sedan missa det? Har man då gjort allt i onödan och i så fall hur skall man veta när man skall sluta innan man känner så? Eller skall man ta det som det kommer och bara vara nöjd och kunna anpassa sig efter det resultat som blir?

Nu är det dags att tacka för mig idag.
Hoppas ni har haft en riktigt bra dag och hoppas att ni tar hand om varandra tills vi ses!

/ Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0