Mer sånt tack!

Vilket väder! Underbart! Ännu bättre är det att man fick sluta skolan redan vid kvart i 11 så kom hem i god  tid för att bara slappa till hundra innan man skulle iväg och klippa sig. Blev helt okej nöjd ändå, det är alltid så att man får vänja sig vid det och älskar det inte med en gång.

Sitter nu hemma och snart dags att ta något att äta. Kanske nåt med pasta vore gott, hmm...
Sitter också och tittar runt i mitt rum och försöker få några idéer om hur jag kan göra om mitt rum, det behövs förändring! Det var längesen jag fick bytt till mig mitt rum av brorsan och jag minns den dagen när jag skulle få välja ny tapet. Alla andra hade lila rum vid den tiden och sämre skulle inte jag vara så jag skaffade detsamma. T.o.m. garderoberna är lila! Nu har ni nog fått en bild i huvudet hur mitt rum ser ut och då kanske ni förstår att det behövs en förändring. Säger inte att lila är en ful färg. Ånej, icke sa nicke, men det är inte MIN färg. Funderar på att köra vitt på väggarna eller något åt det hållet med dekorationer i andra färger. Kanske nån väggmålning eller så. Detta får jag ta och fundera på.





I väntan på pendeln hem satte sig jag och Jessica vid en lekplats och njöt av det fina vädret. Mer sånt tack!

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0