The Fabulous Life...or not

Kommer det någonsin ta slut? Alla dessa uppgifter som måste göras och så ska man självklart göra det bra också. Jag snackar mest om skolsaker, känner att jag knappt kommer att komma ihåg att andas de närmaste veckorna. Kan jag inte bara få slippa det eller bara skita i det. Jag ska bara ta och stänga ögonlocken och somna och vakna igen om ungefär tre veckor. Tänk om det ändå kunde vara så...

Nu är denna helg snart slut och den har bestått av mestadels handboll, förvånade? Inte jag heller. Snart är serien slut och det är blandade känslor. Det är ju matcherna man ser fram emot när man springer där på försäsongsträningarna och man bara vill spy. Samtidigt skall det bli skönt att få vila kroppen litegrann och ta igen lite tid.

Skönt att solen visade sig idag igen! Hoppas att den kommit för att stanna.
Ta hand om varandra!

/ Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0