Tingeling tingeling

Någon mer än jag som inte kan sluta att sjunga på tingeling låten från melodifestivalen i lördas? Synd att man inte kunde skickat den till Ryssland! Har i och för sig hört att den ryska ambassaden här i Sverige har skickat in en protest emot den, vad var det som var så fel med den?! Har var väl varit värrre saker?
Aja.
Dagen idag har i alla fall varit ganska okej. Skolan först till kvart över 3, sen promenad hem med Jessica från stationen. Börjar bli skönare väder nu till att ta promenader hem nu istället för att vänta på bussen. Tillbaka till ämnet. Har varit ganska effektiv idag faktiskt. Har gjort klart det mesta som skall vara färdigt till nästa vecka och ringt om sommarjobb och skickat iväg CV:n. Är det så här det skall vara när man inte har träning, det är dagar då jag är "ledig" från träning som jag märker hur mycket tid den egentligen tar. Säger inte att jag inte gillar att träna och handbollen men som sagt så är det mycket tid som går åt till att träna och spela matcher. Snart är serien över och då får vi väl se om det spenderas mer tid till skolarbeterna ett tag. Vi får vänta och se.



Dagen imorgon blir väldans slapp, har en lektion, induviduellt val i 2 timmar och en kvart ungefär och sen är det dags att ta sitt pick och pack och dra kosan hemåt igen. Nästan värd att skippa, men men. Blir sedan klippning senare på dagen och efter det träning.

Dags för mig att göra nåt annat en stund.
Ta hand om varandra tills vi hörs igen!

/ Annie

Kommentarer
Postat av: Ida Lunde

Håller med dig! Tingeling-låten sätter sig verkligen på huvudet ;) <3

2009-03-20 @ 21:25:10
URL: http://idalunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0