Se sig det man vill se och va det man vill vara

Sitter och lyssnar på musik på min sängkant och försöker lyfta mitt tunga arsle, rent ut sagt, därifrån för att ta en dusch efter träningen. Skönt att röra på sig men segt att springa innan bara för att man vilade från träningen igår. Aja, nu är det gjort och det känns gött!

Skolan går framåt sakta men säkert men skönt är det att ha så många lediga dagar fram till sommarlovet. Fick reda på av en kompis som räknat ut att det är bara 3 hela veckor till sommarlovet, alltså de andra veckorna är det alltid nån dag som går bort och så, då känns det mycket lättare!!

Nej nu ska jag ta och lyfta på mig och göra det där som är så jobbigt men ändå så lätt , ställa sig i en dusch och göra sig iordning för kvällen. Det är ju en dag imorgon. Den blir nog i och för sig inte så värst jobbig eftersom det är bara två lektioner för mig men dom skall man ta sig igenom i alla fall. Tandläkarn väntar imorgon också, funderar på om hon måste medela att jag har fått mina första hål i tänderna...det är bara att vänta och se. Haha!

Ta hand om varandra tills vi hörs igen.

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0