Problemlösare

Om det nu skulle finna ett jobb som eller en manick som kunde göra att alla problem försvann, en problemlösare så att säga, skulle jag helst slippa det arbetet men gärna skaffat manicken!! Hatar när allt skall hända på en och samma gång och man måste välja något när man egenltigen vill göra båda.

Jobbintervju för sommarjobb är det som gäller imorgon och jag är smått nervös. Vet inte vad jag ska säga eller vart jag ska gå. Men men, det lär väl lösa sig. På något sätt.
Har ett svenska tal som skall läsas upp imorgon också, ännu något att bli nervös över? Eller? Ända sen människan redovisningen är det som att börja om på nytt igen med att stå framför klassen. Bara bita i det sura äpplet antar jag....

Ta hand om er!
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0