Pastasallad är mumma!

Vart hemma i ungefär en och en halvtimma totalt under dagen. Kan bero på att efter skolan gick jag direkt till Aranäshallen och till kansliet för att äta min pastasallad som jag ställt i kylen dagen innan. Träffade på Andrea vid Hemköp innan också vilket ledde till att man slapp sitta där själv och äta. Pastasallad är suupergott! Eller kanske inte min favorit men det slinker ner. Träningen var för en gångs skull chill och det var jäkligt gött!

Måste egentligen sätta mig med engelska och spanska och plugga inför prov nästa vecka, men har verkligen INGEN ork! Känner ingen motivation till att kämpa för ett  G i spanska. Vill ändå inte lägga av med språket nu när det bara är en termin kvar och sen över med att tvingas läsa språk. Jobbigt!

Nu får jag ta och göra mig iordning för morgondagen.
Ta hand om er tills vi hörs igen.

/ Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0