Ny vecka, nya tag

Magen gör ont och tanken av att sitta hemma ännu en dag tillsammans med min lillebror som har feber är inte så smickrande. Åkte därför till skolan och gjorde mitt bästa för att hålla humöret uppe. Gick väl rätt så bra måste jag medge, mycket tack vare mina klasskamrater som jag känner man börjar gilla mer och mer ju längre tiden går. Jag minns i ettan när man först kände att man aldrig skulle klara det i den klassen och hade starka funderingar på att byta, men sen var det något som hände, man förändrades, alla förändrades, började lära känna varandra och komma bättre överens. Nu känner jag att jag kan umgås med de flesta och det går inte en dag utan skratt.

Segt att det kom regn och snö idag, och att man visste att utanför skolan väntade en gata full av slask att gå igenom. Innan sista lektionen idag satt "gänget" och hittade på massa frågor som vi skulle ställa till EU-gubbar som skulle komma och prata på samhällslektionen. När den sedan kom visade det sig att de inte alls var där för att prata om EU utan att de var ifrån Socialdemokraterna i Halland. Så det blev mest frågor om vad dom står för osv. Kan förkorta det genom att bara säga att deras svar inte var speciellt korta....

Nu sitter jag här, svettig och goo efter att kommit hem från match med juniorerna mot Kärra. Slutade med förlust men det var väl en rätt så bra match ändå, stundtals. Det är bara att bryta ner och komma tillbaka.

Ta hand om er alla tills vi hörs igen.

 / Annie


Kommentarer
Postat av: Andreas rimboooorg =)

Ah det var ingen fiin dag idag, rättare sagt grått och slaskigt =( tråkigt att höra att det inte gick så värst braa i matchen, men ni tar nästa =D



Ha en bäst fortsatt vecka, det ska jag se till att haa, puss =D

2009-03-02 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0