Nergrävd i skolböcker

Vart tog våren vägen?!
När man var säker på att det var dags för våren att komma och man började titta efter klänningar och annat fint försvann solen och idag när man tittar ut genom fönster ser jag bara en grå dimma, kan det bli mer depprimerande?
Fast när vädret är som det är kanske det får mig att lägga mer energi på att faktiskt ta upp de där engelska och spanska böckerna som jag måste plugga till. De närmaste två veckorna kommer bli ett helvete så det är lika bra att göra sig beredd.

Melodifestivalen idag hos Jessica. Ska bli väldans trevligt! Ska äta hemlagad pizza och träffa Marie och Lilly också. Har match innan idag nere i Aranäshallen så det blir att duscha snabbt och komma hem till en, förhoppningsvis, god pizza. Haha!

Nu ska jag ta och sätta mig med mina skolböcker igen och verkligen försöka att få in något i skallen. Värt ett försök i alla fall.
Ta hand om varandra tills vi hörs igen.

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0