Magont och grå dag

När nu snart denna söndag är till ända kan jag sammanfatta den med ganska mycket magont och en väldigt mörk och grå dag. Hela natten låg jag och kunde inte somna så vaknade rätt så tidigt och gick och satte mig nere i soffan i vardagsrummet och kollade på Vasaloppet, det är något speciellt med det men eftersom jag kände mig långt ifrån hundra så var det inte speciellt trevligt.

Resten av dagen har gått åt till att försöka bli frisk igen vilket jag nog har lyckats ganska bra med. Får se hur jag känner under morgondagen med allt som skall göras. Vill verkligen men om min kropp inte kan måste jag väl ta och lyssna på den. Det jobbiga för mig är nog att jag lyssnar mer på andra och vill göra andra nöjda och sätter det ibland framför vad jag själv vill och behöver. Något som man behöver jobba på kanske?

Aja, nu skall jag ta och vila en stund till för imorgon är det en ny dag och då är det dags att ta nya tag igen.
Ta hand om varandra!

/ Annie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0