Love me, hate me

Bara en vecka kvar till påsklovet och vad jag längtar! De där påskäggen är allt för goa när man öppnar dom och i ligger fullt med godis. Mumsigt!

Just nu sitter jag på sängkanten och väntar på att min försvunna broder skall komma hem. Sen är det kvällsmat, vilket idag består av pizza. Gott är det. Historiaboken ligger även brevid mig och jag hör hur den ropar på mig att jag borde plugga mera! Nu lät det visst som om jag hör röster men så är inte fallet! Är bara det att jag verkligen inte orkar att plugga mera eftersom jag inte kan nå högre betyg ändå.

Nu är det dags för pizzan och jag känner att det här inlägget inte var speciellt nödvändigt och intressant överhuvudtaget så om ingen läser det här kan jag förstå. Men om ni kommit hit i inlägget har ni ju ändå gjort det. Aja...
Ta hand om varandra!
/ Annie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0