Höjdare!

Helgen är snart över och här sitter jag framför datorn och irriterrar mig på ett hår som jag egentligen behöver göra något åt. Kanske borsta det..hmm.. har ingen ork. Vill bara gå till frisören nu och göra något åt det! Den gång då jag är nöjd med mitt hår är när jag varit hos frissan. Som sagt, jag borde nog gå dit.

Idag har det varit matchdag med damerna. Mot Olli, match som måste vinnas, vilket vi gjorde!! Hur gött som helst! Nu kan man somna gött inatt. Har studiedag imorgon också vilket är välbehövande! Har en del jag behöver ta hand om också, skall ringa runt och söka sommarjobb, vilket behövs till max! Någon som har nåt förslag?

Ta hand om varandra tills vi hörs igen.

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0