Hitan och ditan

Finns det något som kallas lugn och ro? Någon gång man brukar ta det lugnt och njuta? Inte just nu i mitt liv i alla fall. Det är väl meningen antar jag att det skall vara så just nu, men man känner verkligen att man inte kan göra allt, och att man inte räcker till till allt som man vill.

Nu skall jag inte sitta här och vara grinig och tycka synd om mig själv. Nej nej! Snart är den här veckan slut och det är gött. Kval till helgen är vad som gäller också! Gött. Mot Hallby i Aranäshallen klockan kvart över fem. Så nu vet ni, haha.
Något som var väldigt trevligt idag också var att jag hittade mina gammla delade mappar som på något sett har lyckats försvinna ett tag på min data, men som sagt idag återfanns dom på min laptop.
Nu är det nog dags att låta ögonen få vila i några timmar för imorgon väntar ett 4 timmars matte b nationella prov att sätta sina tänder i. Mm vad vattnas i munnen på mig. eller kanske inte...

Ta hand om varandra!
/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0