Halv studiedag ,chill!

Sitter på sista lektionen och förbereder en redovisning om yrken. Skall vara klart om två veckor och sitter med en presentation som tar ungefär tio minuter att göra. Chill! Får se hur det blir sen med träning, har ju mått sisådär i helgen och spelade ändå match igår vilket jag känner nu efter tog mycket på krafterna. Det är nu man får ta och lyssna på kroppen och vad den orkar med. Just nu känner jag att det skulle sitta gott med lite mat, men det får jag nog ta och vänta med i nån timma till.

Har kommit på något som stör mig rätt så ordentligt. Det är när man själv sitter och förklarar något eller berättar en historia om något som har hänt och en annan vid samma bord avbryter en och börjar prata om sig själv och ungefär samma sak...

Snart är det dags att lämna in datorn igen och dags att dra sig hemåt så jag skall avsluta nu till smått.
Usch vilket väder det är! Kan inte allt regn och snö bara försvinna och att solen kan bryta fram, fågelsången och värmen komma hit så att man bara kan dra på sig en klänning och ha grillkvällar med dom bästa kompisarna.
Aja, önsketänkande?

Ta hand om er tills vi hörs igen.

/ Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0